НОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМИ: ЯК ПІДГОТУВАТИСЯ ФАРМАЦЕВТИЧНІЙ ГАЛУЗІ?
Рекламу очікують найбільші зміни за останні 20 років. 30.05.2023 року Верховна Рада прийняла Закон про внесення змін до Закону "Про рекламу" (законопроєкт № 9206). Станом на сьогодні Закон вже підписаний Президентом України та очікує на публікацію в офіційному виданні. Закон імплементує норми європейського законодавства у національне законодавство України та включає безліч нових норм, необхідних для правового регулювання сучасних форм реклами.
На вебінарі ми розглянемо, які найбільш революційні зміни відбуватимуться в сфері реклами, і як фармацевтичним компаніям адаптуватися до них.
Аудиторія: керівники фармацевтичних компаній, директори з маркетингу, юристи, представники професійних та бізнес-асоціацій.
Спікери:
Андрій ГОРБАТЕНКО, Партнер
Лідія САНЖАРОВСЬКА, Радниця
ПИТАННЯ ДО ОБГОВОРЕННЯ
- Зміна поняття "реклама": що більше не вважатиметься рекламою. Нове розуміння прихованої реклами
- Спонсорство та продакт-плейсмент: розмежування та нові вимоги
- Реклама на платформах спільного доступу до відео (наприклад, YouTube) чи платформах спільного доступу до інформації (наприклад, Facebook, LinkedIn)
- Реклама з використанням електронних комунікацій (через електронну пошту, сервіси обміну повідомленнями, чат-боти тощо)
- Регулювання реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації: що нового?
- Інші новації та нові можливості для фармацевтичних компаній
11:00 – 13:00 ОБГОВОРЕННЯ
13:00 – 13:30 ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ
РЕЄСТРАЦІЯ
Вартість участі: 4500 грн.
Клієнтам Legal Alliance надається знижка 20%. Представникам партнерських асоціацій надається знижка 10%.
Робоча мова: українська.
Попередня реєстрація учасників і акредитація ЗМІ обов'язкова.
З питань реєстрації звертайтесь:
news@l-a.com.ua, +380 67 445 7784 Наталія, +380 67 710 9707 Тетяна.
До зустрічі онлайн!
Організаційний партнер: Інформаційне агентство “Правотудей”
Івент-партнер: Маркетингова агенція GB17 – Garden of Brands