uk en
LIFE SCIENCES LAWYERS | UKRAINE & CIS
Menu

LA LAW FIRM (Legal Alliance) — українська юридична фірма, яка здійснює комплексний супровід національних і міжнародних компаній в Україні, країн Центральної та Східної Європи і Центральної Азії, починаючи з 1995 року.

НАШІ КЛІЄНТИ працюють у галузі охорони здоровʼя та фармацевтики, медичних виробів, косметичної продукції, дієтичних добавок, а також представляють медичні установи і заклади охорони здоровʼя.

ПРОВІДНІ АСОЦІАЦІЇ — AIPM Ukraine, APRaD та Комітет з охорони здоров'я Європейської Бізнес Асоціації обрали LA Law Firm своїм юридичним радником.

Реклама і промоція

LA Law Firm (раніше - Юридична фірма "Правовий Альянс") здійснює аналіз та узгодження рекламних матеріалів, а також бере участь в розробці програм промоційних активностей в різних ринкових сегментах і товарних групах. Наша команда має багаторічний досвід правової роботи в сфері реклами і промоції в Україні та країнах СНД.

Юристи щодня працюють із рекламними матеріалами різних форматів (промо-ролики, ліфлети, буклети, листівки, сайти тощо), що містять інформацію про продукцію гравців ринків з високим ступенем законодавчого регулювання, таких як фармацевтичний, алкогольний, тютюновий та ін.

Наші послуги - не просто надання необхідної юридичної консультації. Це, в першу чергу, практичні поради, завдяки яким клієнти мінімізують ризики в рекламній та маркетинговій діяльності.

Незалежно від того, чи порушує реклама конкурента ваші права, і ви готуєтесь їх захищати, або ж ви вирішили вжити превентивних заходів чи, можливо, збираєтеся оскаржувати претензії проти вас - наша команда знає, як реалізувати ваш задум на найвищому рівні!

Ми здійснюємо комплексний аналіз рекламних і промоційних матеріалів на відповідність чинному законодавству України, включаючи встановлення відповідності:

  • загальним вимогам законодавства про рекламу;
  • спеціальним вимогам законодавства про рекламу конкретних товарів;
  • вимогам конкурентного законодавства (в тому числі на предмет наявності неповної, неточної, недостовірної або не підтвердженою інформацією, яка може ввести споживача в оману);
  • вимогам внутрішніх правил компанії.

З огляду на ключову спеціалізацію в сфері фармацевтики та охорони здоров'я, наші клієнти щодня звертаються до нас з питань узгодження рекламних та промоційних матеріалів лікарських засобів.

Багаторічний досвід щоденної роботи з такими запитами дозволяє нашим юристам здійснювати грамотну й оперативну підтримку менеджерів фармацевтичних компаній, залучених в процедуру розробки, узгодження або адаптації таких матеріалів до українських правил.


ДОСВІД

  • Представництво інтересів ряду міжнародних фармацевтичних компаній в Антимонопольному комітеті України (АМКУ), консультування з питань антимонопольних розслідувань щодо реклами лікарських засобів.
  • Позасудове врегулювання (медіація) конфлікту щодо прав на слоган «Свобода для носа» між двома міжнародними фармацевтичними компаніями.
  • Юридичний супровід інтересів фармацевтичної компанії в АМКУ з розгляду заяви позивача про недобросовісну конкуренцію в рекламі біологічно активних добавок.
  • Юридичний супровід проекту з розповсюдження зразків лікарських засобів.
  • Юридичний супровід проекту з організації та проведення рекламної акції, пов'язаної з розіграшем великого грошового призу.
  • Комплексний аналіз промоційних і рекламних матеріалів щодо лікарських засобів, а також косметики, на щоденній основі для низки компаній.
  • Консультування з питань проведення пост-маркетингових досліджень лікарського засобу.
  • Проведення процедури медіації з метою вирішення взаємних претензій щодо промоції лікарських засобів двох конкуруючих міжнародних фармацевтичних компаній.
  • Захист інтересів фармацевтичної компанії в Антимонопольному комітеті України в рамках розслідування щодо реклами, яка могла ввести споживачів в оману.
  • Розробка проектів і супровід процесу укладання маркетингових договорів з аптеками.
  • Протидія недобросовісним промоційним активностям конкурента.
  • Комплексна правова оцінка рекламних матеріалів (відеороликів) та умов акції з розіграшу призів одного з найбільших фармацевтичних маркет-плейсів України.
  • Розробка глобальної політики розміщення рекламних матеріалів щодо лікарських засобів, виробів медичного призначення та косметики для онлайн-представництва однієї з найбільших аптечних мереж України.

Якщо Ви помітили помилку, будь ласка, виділіть та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про неї