uk ru
LIFE SCIENCES LAWYERS | UKRAINE & CIS
Menu

ПРАВОВИЙ АЛЬЯНС — юридична компанія, що супроводжує бізнес-інтереси національних, іноземних і міжнародних компаній на території України та ряду країн СНД.

НАШІ КЛІЄНТИ представляють індустрії фармацевтики, медичних виробів, товарів народного споживання, медицини, косметики, парафармацевтики, хімії, біотехнології, сільського господарства та продуктів харчування.

ПРОВІДНІ АСОЦІАЦІЇ — AIPM Ukraine, APRaD та Комітет з охорони здоров'я Європейської Бізнес Асоціації обрали Правовий Альянс своїм юридичним радником.

61

Серія семінарів з реклами і промоції лікарських засобів в Інтернеті: детально про найголовніше

1, 15, 29 жовтня 2019 року

10:00 - 12:00

Конференц-хол БЦ "Іллінський"

(вул. Іллінська, 8)

Запрошуємо вас взяти участь у серії з 3-х семінарів, присвячених правовим аспектам просування лікарських засобів через веб-сайти, соцмережі, блоги та мобільні додатки/програми. Семінари розроблені для маркетологів та бренд-менеджерів RX та ОТС-препаратів з метою озброєння знаннями та досвідом правозастосування при промоції препаратів в Інтернеті, зокрема:

  • Семінар 1 - Промоція лікарських засобів через веб-сайти - 1.10.2019.
  • Семінар 2 - Промоція лікарських засобів через Youtube, соціальні мережі та робота з блогерами - 15.10.2019.
  • Семінар 3 - Промоція лікарських засобів через мобільні додатки/спеціальні програми - 29.10.2019.

У рамках заходів ми детально обговоримо усі важливі напрями промоції: від правил реклами до супровідних питань, які найчастіше виникають у ході організації промо та приділимо увагу кожному індивідуальному кейсу компанії. У цьому вам допоможуть наші професійні спікери:

  • Наталія Абрамович, юрист, медіатор ЮК “Правовий Альянс”;
  • Христина Сушкевич, юрист ЮК “Правовий Альянс”;
  • Олексій Бежевець, адвокат, партнер ЮК “Правовий Альянс”;
  • Андрій Горбатенко, адвокат, партнер ЮК “Правовий Альянс”.

Для кого семінари цікаві: менеджери з маркетингу, бренд-менеджери, BD-менеджери, юристи фармкомпаній, менеджери інтернет-ресурсів.


ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ

Робоча мова семінару: українська/російська.

Вартість участі: 2000 грн. У випадку оплати за 3 семінари - знижка 20% (4800 грн.). Для клієнтів ЮК «Правовий Альянс» - додаткова знижка -20%.

Попередня реєстрація учасників і акредитація ЗМІ обов'язкова

Інформація: +38 (044) 425-40-50, news@l-a.com.ua або marketing@l-a.com.ua.

Будемо раді бачити Вас і Ваших колег серед учасників заходу!


ПРОГРАМА ЗАХОДІВ:

СЕМІНАР 1. Промоція лікарських засобів через веб-сайти

9:30 – 10:00 Реєстрація. Вітальна кава

10:00 – 10:50 Веб-сайти як спосіб промоції лікарських засобів:

  • Особливості промоції RX-препаратів через веб-сайти, інформаційні портали.
  • Способи просування ОТС препаратів за допомогою веб-сайтів.
  • Акції та знижки.
  • Суміжні питання, що можуть виникнути при промоції лікарських засобів через веб-сайти (мовний аспект, права інтелектуальної власності, доменні імена, персональні дані).

10:50 – 11:10 Кава брейк.

11:10 – 11:40 Контекстна реклама. Варто чи ні?

  • До яких лікарських засобів можна застосовувати контекстну рекламу.
  • Вимоги до контекстної реклами лікарських засобів.

11:40 – 12:00 Обговорення. Відповіді на питання.

СЕМІНАР 2. Промоція лікарських засобів через Youtube, соціальні мережі та робота з блогерами

9:30 – 10:00 Реєстрація. Вітальна кава.

10:00 – 10:50 Youtube та соціальні мережі.

  • Способи промоції лікарських засобів через Youtube, Facebook та Instagram.
  • Спонсорство у мережі.
  • Заходи для спеціалістів сфери охорони здоров’я з використанням он-лайн платформ.

10:50 – 11:10 Кава брейк.

11:10 – 11:40 Робота з блогерами.

  • Блогер – публічна особа? Способи промоції ліків через блогерів.
  • Оформлення правовідносин з блогерами.

11:40 – 12:00 Обговорення. Відповіді на питання.

СЕМІНАР 3. Промоція лікарських засобів через мобільні додатки/спеціальні програми.

9:30 – 10:00 Реєстрація. Вітальна кава.

10:00 – 10:50 Промоція через мобільні додатки та спеціальні програми.

  • Відмінність промоції через мобільні додатки для спеціалістів в сфері охорони здоров’я та для пацієнтів.
  • Як правильно розміщувати промо-матеріали у мобільних додатках та програмах.

10:50 – 11:10 Кава брейк.

11:10 – 11:40 Суміжні питання функціонування мобільних додатків та просування лікарських засобів з їх використанням.

11:40 – 12:00 Обговорення. Відповіді на питання.

Зареєструватись

Якщо Ви помітили помилку, будь ласка, виділіть та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про неї